2015 in beeld

2015: een jaar met ups en een down.
Eén down vooral: een diagnose voor Berre. Emotioneel best heftig. Elke mama of papa wil een gezond kindje die alles kan en die elke kans in het leven met beide handen kan grijpen. Wij zullen er alles aan doen om alles wat mogelijk is aan Berre aan te bieden. Meer over Berre zijn diagnose lees je hier.

We hadden ook nog een vakantie die niet kon doorgaan wanneer we die planden, maar dat haalden we ruimschoots in.
2015 bracht ook heel veel leuke dingen. Heerlijk vond ik het om mijn fotomappen te doorbladeren. Geniet even mee van deze kleine, gelukzalige momenten die wij mochten meemaken.

Berre werd 1 en at voor het eerst taart

taart001

taart002

taart003

taart004Ik werd 30 (en had een supertoffe 80’s party!)

30

Eerste stapjes

P1120202

Het was een hete zomer (met veel zwembadplezier in de tuin)

warme_zomerUitstapjes naar pretparken

eendjes_mama_Berre_HM

plopsa_berre

plopsa_berre_ballenbad

plopsa_berre01

Heerlijke herfst (naar het bos, naar zee en naar Center Parcs)

bos_berre

bos_papa_Berre

Berre_Nina_Zee

CP_zwemmen

CP_wandelen

CP_schommel

Met deze guitigaard sluit ik graag ons blogjaar af! Berre krijgt steeds meer zotte kuren en doet nu al vaak grappige uitspraken. Ik verzamel ze, zodat ik jullie kan laten meegenieten (al is dat niet vanop de eerste rij, die eer krijg ik 😉 ).
Rest me alleen nog jullie te bedanken. Eerst en vooral om mee te lezen. Ik weet niet altijd wie u bent, lezer. Maar dat geeft niet. Ik hoop vooral dat u soms iets opsteekt uit mijn verhaal of dat ik een glimlach op uw gezicht kan toveren (al is Berre daar wellicht de oorzaak van en niet ikzelf). Ik hoop dat u zin heeft om volgend jaar onze avonturen verder te volgen.
Ook bedankt voor de reacties en de steun die we via deze weg soms krijgen. Dat is echt hartverwarmend! Blijf dat gerust doen. Ik hou u niet tegen… 🙂

Feest ze wel en zet 2016 mooi in, lieve lezer!

Tot binnenkort,
Joke

3 gedachtes over “2015 in beeld

  1. Heel mooi, prachtige foto’s die ook doen glimlachen! Wat worden ze snel groot he! Ik kan me voorstellen dat het niet altijd evident is, inderdaad, elke mama wilt een gezond kindje zonder grote zorgen… Maar jullie doen dat echt fantastisch! Ik blijf zeker verder meelezen, en wens jullie alvast het allerbeste voor 2016!!!

Geef een reactie

