De Warmste Week

Morgen start de Warmste Week op Studio Brussel. In de afgelopen weken steunde ik hier en daar al enkele goede doelen door mee te doen aan een veiling of kocht ik iets lekkers.
Elk jaar steunen we wel iets hoor.
Dit jaar is de eerste keer dat we ook een heel klein beetje gaan steunen voor onszelf, voor Berre.
De thuisbegeleidingsdienst van Berre staat ook in het lijstje. En omdat wij daar zo tevreden over zijn, zullen wij een plaatje aanvragen voor De Kade (waaronder thuisbegeleiding Accent valt).
Mocht je dus nog een goed doel willen steunen en je weet niet welk, dan krijgt u meteen deze tip.

Het lief en ik gaan nu nog op zoek naar een gepast plaatje. Eentje volledig voor ons, omdat wij vinden dat wij dat verdienen. Het is eigenlijk best moeilijk een plaatje kiezen, maar een grote kanshebber is ‘A ton of love’ van Editors. Dit omdat we Berre in de buik Desiré noemden 🙂

Mocht u ook graag een goed doel steunen en u weet niet welk doel te kiezen, dan mag u altijd eens denken aan De Kade.
Al kan ik u nog wel een paar suggesties doen (dit omwille van persoonlijke redenen omdat ik mensen ken die heel nauw betrokken zijn bij het goede doel):
Het Veer
The Village 
Victor
– Villa Vief vzw

Dan wensen wij u alvast warme kerstdagen toe (al is het ook een beetje jammer dat we dat ten dezen tijde zo letterlijk moeten nemen).
Berre is er alvast klaar voor!

Kerst_2015

 

 

2 gedachtes over “De Warmste Week

  1. Toen ik las ‘het lief en ik gaan nu nog op zoek naar een gepast plaatje’, dan dacht ik ook onmiddellijk aan Desire (zelfs nog voor je het zelf typte). Dus ik vind toch dat jullie daar moeten voor gaan 🙂

Geef een reactie

