Verwennerij voor de dag van de onthaalouder

Het plan was: een cadeautje kopen voor de onthaalmoekes van Berre. Mijn plan werd van tafel geveegd toen ik besliste deel te nemen aan de Buy Nothing New-maand. Tijd om voor de 3 moekes iets te naaien had ik niet echt. Dan maar even brainstormen.
Omdat kleine pateekes niet altijd even zoet zijn kwam ik op het volgende idee: een etagère gevuld met koekjes. Naar de kringwinkel achter schone bordjes en glazen, goed ontvetten en afwassen en upcyclen maar. Ik bakte mierzoete cuberdonmeringues en zandkoekjes. Berre hielp met uitsteken van de koekjes.
Als extraatje maakte ik nog elfenoorstekertjes in shrinkle plastic voor de elfenmama’s.

Verder rest me nog enkel dit: aan alle onthaalouders een fijne dag gewenst! Jullie doen een fantastische job!

_DSC0552

_DSC0554

_DSC0556

_DSC0559

_DSC0562

_DSC0583

Liefs,
Joke

4 gedachtes over “Verwennerij voor de dag van de onthaalouder

Geef een reactie

