Smartphonefotografie

Tijdens het Femma blogweekend kregen we een workshop smartphonefotografie.
Deze werd gegeven door Vicky. Zij is fotografe van opleiding en legde zich toe op smartphonefotografie.
Leuk en leerrijk!

DSC_0043

DSC_0046

DSC_0050

DSC_0058

DSC_0071

Zoals jullie zien kan mijn (2 jaar oude!) smartphone niet zoveel aan en is de kwaliteit van de foto’s niet zo goed. Maar het boeit me wel, fotograferen met de smartphone. Daarom ben ik nu volop op zoek naar een smartphone met een goede camera (liefst ook een klein beetje budgetvriendelijk…).
Ben jij tevreden over de fotokwaliteit van jouw smartphone? Heb je tips waarop ik zeker moet letten bij mijn nieuwe aankoop?

Liefs,
Joke

Een gedachte over “Smartphonefotografie

  1. Ik heb toevallig een maand geleden een nieuwe smartphone gekocht en een van de belangrijkste criteria was een goeie camera. De recentste iphone en samsung galaxy kwamen telkens als beste uit de reviews maar die vond ik wat duur. Ik ben voor een Samsung galaxy s5 gegaan. Goeie prijs/kwaliteit en tevreden van de camera.

Geef een reactie

