YES we CAN…

… for BPAN!
Ik ga zelf de hele uitleg niet doen, dat is mijn winkel niet. Het is al zo moeilijk om de oogproblemen van Berre te vatten en te beschrijven. BPAN, de ziekte die Lasse heeft. Het superheldenzoontje van mijn vriendin Miet. Ik verwees ooit al eens naar haar blog in verband met de hele regeringsdiscussie rond mantelzorg. Omdat Miet niet iemand is die gewoon bij de pakken blijft zitten heeft ze ondertussen een gans team achter haar staan die vanalles doet om centjes in het laatje te brengen. En daar zijn leuke acties bij. Laat me toe om toch een beetje reclame te maken. Want ook jij kan je steentje bijdragen! 🙂

Er worden namelijk vlaggenlijnen genaaid om te verkopen. Wil je daaraan meehelpen? Check de facebookpagina’s zeker eens: vlaggenlijn MAKEN of vlaggenlijn KOPEN (en echt dat is aan zĂ©Ă©r democratische prijs!).

Heb je zelf geen tijd om vlaggenlijnen te naaien, maar heb je wel nog overschotten van garen, biais of stof… Je mag het mij (aliceandgabrielle@gmail.com) altijd laten weten, dan maak ik er wel vlaggen van of bezorg ik het aan Miet 🙂

Ik knipte al veel stofjes en heb momenteel 2 vlaggenlijnen klaar. Ik ben er zelf best content over 🙂

autovlaggenlijn
autovlaggenlijn

 

 

 

 

 

voorkant boerderij-vlaggenlijn
voorkant boerderij-vlaggenlijn

 

 

 

 

 

achterkant boerderij-vlaggenlijn
achterkant boerderij-vlaggenlijn

 

 

 

 

 

 

Liefs,

Joke

Een gedachte over “YES we CAN…

Geef een reactie

