Wedstrijd Liesellove Summer Vibes

Na even in een dipje gezeten te hebben kwam ik op de webpagina van Liesellove een wedstrijd tegen. Een stofje kopen bij haar en daar een creatie mee maken. Kleren naaien zorgt ervoor dat mijn hoofd even leeggemaakt kan worden, dus besloot ik stof te bestellen en deel te nemen. Tip: mocht je de webshop nog niet kennen. Neem zeker eens een kijkje. Maar… wel gevaarlijk: te veel mooie stofjes!

En ik ben best trots op mijn creatie! Berre ziet er echt knap mee, al zeg ik het zelf.

Jullie kunnen ons nog een handje helpen door een like te geven op de facebookpagina van Liesellove. Wij zijn nummer 13 bij de wedstrijdfoto’s 🙂
Er staan verschillende pareltjes tussen, al vind ik dat Berre er zeker tussen past met zijn hemdje en korte broek.
Je kan een like geven tot 4 juli. Het leuke aan de wedstrijd is wel dat niet automatisch de foto met de meeste likes wint. Er is ook nog een jury die quoteert.

collage-2015-06-27 (5)

 

 

Zomerse groetjes,

Joke

Geef een reactie

