Moederdagoutfit

Veel tijd voor mezelf gemaakt ’s avonds deze week en vorige week. Het lief werd geopereerd aan de heup. Hij is ondertussen anderhalve week thuis en herstelt goed. Maar het is toch wat zwaarder dan anders. Het huishouden loopt niet gelijk het zou moeten. Al komt er vers eten op tafel, hetzij soms uit de diepvries, maar de kant-en-klare-pizza’s zitten nog schoon in hun doos in de diepvries 🙂

De was en de plas wordt gedaan, maar het huis ligt er soms bij alsof er een bommetje is ontploft. En toch… maakte ik tijd voor mezelf. Vandaag voelde ik mij daar heel schuldig om, alhoewel, als je Berre in zijn nieuwe outfit ziet is dat rap vergeten toch? Ik maakte mijn allereerste Theo en mijn allereerste Charles voor onze kleine vriend.

Aangezien ik op moederdag moet werken, was de “fotoshoot” vandaag. Al is Berre fotograferen een moeilijke opgave. Begrijpelijk ook, dat kind wil gewoon spelen.

Alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik het allerbeste moederdagcadeau dat er voor mij ooit kan komen. Berre stapte vandaag toch wel zeker anderhalve meter alleen. We vroegen ons af: is dit nu stappen? Goh, echt stappen is het nog niet, maar hij begint te durven. Dat doet ons hier veel deugd. Hij zoekt nog steeds naar papa of mama in de buurt voor mocht hij vallen en obstakels merkt hij niet, maar hij gaat toch zo snel vooruit de laatste tijd. En daar kan ik alleen maar heel gelukkig om zijn. Ook al is dit misschien voor de buitenwereld nog niet echt stappen, voor ons is het dat wel! Onze kleine man doet dat goed!

P1110965

P1110955

P1110915

P1110924

P1110926

P1110953

P1110928

P1110950

Aan elke meelezende mama alvast een fantastische moederdag gewenst!
Aan mijn mama: je bent de beste! Zo ontzettend blij dat ik jouw creativiteit meekreeg (maar nog veel andere goede dingen ook hoor)! Ik zie je graag!

Joke

3 gedachtes over “Moederdagoutfit

Geef een reactie

