Draakje

Carnaval. Jep, al achter de rug. Toch wil ik jullie mijn creatie dat ik zelf maakte voor Berre graag tonen. En dat is trouwens niet te laat voor de verkleedkoffer. Ik vertrok van dit patroon, maar ik kortte het in voor Berre en ik maakte ook een andere kap. Eentje vanop een hoodie en paste dat aan zodat de halsnaden even groot waren. De velcro vond ik niet zo mooi en daarom naaide ik knopen aan de cape zelf dat we verbinden met een tussenstukje. Ik koos voor Nicki velours voor de buitenkant. Dat vond ik eerlijk gezegd niet zo simpel. Toch een stofje dat nog veel beweegt. Mijn tricot-angst is ondertussen wel al wat verminderd, maar goed spelden was voor mij toch de boodschap. De binnenkant is gewoon katoen.
Is hij niet om op te eten, ons draakje?

Op het carnavalsfeestje in de crèche
Op het carnavalsfeestje in de crèche

 

 

 

 

 

 

 

Het draakje haalt deugnieterij uit!
Het draakje haalt deugnieterij uit!

 

 

 

 

 

 

 

Ik ga niet poseren, want ik ben volop aan het spelen!
Ik ga niet poseren, want ik ben volop aan het spelen!

 

 

 

 

 

 

 

Op wandel met het Ikea-opstapje
Op wandel met het Ikea-opstapje
Een gedachte over “Draakje

Geef een reactie

