Secret Santa #1

Ho ho, vorige week kreeg ik al mijn eerste kaartje van de Secret Santa. Vorig jaar en in 2012 (lijkt al zo ver weg) deed ik ook mee met Tess haar Secret Santa.

Eigenlijk wel een leuke editie. Mijn kaartjes zijn reeds op de bus… Ik probeerde er iets leuks van te maken en hopelijk zijn de ontvangers content.

secret_santa

 

 

 

 

 

 

Deze kreeg ik al van een Secret Santa:

santa1

 

 

 

 

 

 

Dankjewel Alet! Laat je ook even jouw blog weten, want die stond er niet op en ik vind het zo fijn om de blogs van mijn secret santa te bezoeken 🙂
Ik vind het leuk, zo postkaartjes krijgen. Met de geboorte van Berre kregen we ook veel kaartjes en dat is altijd een klein beetje feest. Al denk ik dat er dit jaar niemand opkan tegen het kerstkaartje dat Berre zelf maakte in de kribbe. Dit is zijn allereerste knutsel dat hij meebrengt naar huis! Het doet iets met een moeder…

 
kaart_nestje

 

 

 

 

 

 

Verder wens ik jullie alvast heel fijne kerstdagen. Maak er een gezellig en warm feest van met jullie dierbaren.

Bij deze geef ik jullie een beeld van onze kerstkaart mee:

kerst_Berre

 

 

 

 

 

 

 

Prettige Feestdagen,

Joke

3 gedachtes over “Secret Santa #1

Geef een reactie

