November was…

best wel een superleuke maand voor ons!

Hier en daar zag je op verschillende blogs november-lijstjes verschijnen. Zij startte ermee. Maar die van haar vond ik ook leuk om lezen. Bij deze blik ik ook graag even terug op de maand november.

favoriete bezigheid: haken! Ik heb al wat afgehaakt in november. Zo ben ik bezig met een vlaggenlijn voor in de living en met mijn kerstballen. Met een kruipende baby in huis vond ik gehaakte kerstballen een beter alternatief dan de versies uit glas…

kerstballen vlaggenlijn

 

 

 

 

favoriete plaats: thuis is het altijd goed en ik ben er ook graag (al een geluk). Maar het lief en ik gingen in november uit eten in de Belga Queen en dat was echt zalig. Lekker chillen in de zeteltjes, een lekker wijntje en lekker eten. Bovenal ook nog eens fijn gezelschap 😉

favoriete serie: Thuis. Ik ben fan. Terwijl Berre aan de borst drinkt of zijn flesje drinkt (wat de laatste tijd meer het geval is, omdat hij dat liever wil), kijk ik ernaar. Even verstandknop gewoon af en ontspannen. De Ridder heb ik ook gevolgd. Met het haakwerk in de zetel ook wel te smaken. Op de wishlist van series: Boardwalk Empire! We zagen het eerste seizoen en nu zag ik dat er al 5 zijn! Iets dat we beiden graag zien… En een echte glansrol voor Steve Buscemi. Dus: we moeten dringend die draad terug oppikken!

favoriet(e) boek(en): Ik heb gelijk niet zoveel gelezen in november. Het boek waar ik het meest gebruik van maakte was: ‘Navigeren in de sociale wereld’. Een programma rond stressmanagement en communicatie voor personen met autisme. Het is voor mijn werk een heel bruikbaar boek.
Verder was ik heel blij de nieuwe LMV te mogen ontvangen. Geen boek, maar een tijdschrift. Gelijk wol gekocht om te leren breien, want er staat een supermooi babytruitje in. Ben er volop aan bezig! 🙂

favoriet gerecht: de spruitjes zijn er weer! En in de Libelle stond de tip om ze maar 6 minuten te koken en dan verder te stoven. Je zou minder de zwavelgeur hebben en het klopt! Meestal kookte ik die tot ze goed zacht waren, maar nu dus niet meer.

favoriet moedermoment: november was de maand van de vooruitgang. Berre staat! Berre sluipt/kruipt! Oh oh, wat is hij toch een zalig kereltje. Het allermooiste moedermoment was voor mij de uitslag van zijn NMR-scan. Zoooo blij dat zijn hersentjes er gewoon normaal uitzien en dat de nystagmus dan niet neurologisch blijkt te zijn.

favoriete muziek: het nieuw album ‘Sonic Highways’ van de Foo Fighters valt hier wel in goede aarde.

 op mijn wishlist: een paar boeken: Stof-voor-durf-het-zelvers 2, het naaiboek van Femma, het boek Jules en Julie. Een iPhone lijkt me ook wel leuk, maar veel te duur. Tenzij ik plots een gulle gever vind. Je weet natuurlijk nooit… *droomtverder*

Geef een reactie

