challenge

Jep, ik ga een uitdaging aan met mezelf! De zwangerschapskilo’s ben ik kwijt. Ik geef nog steeds borstvoeding, maar het begint te minderen. Niet de melk, wel Berre die niet altijd meer aan de borst wil drinken. Allé, zo nog een 2-tal keer per dag en daar ben ik best nog blij mee. Al zal ik het wel missen.
Maar daarover gaat het niet. Het gaat over dat ik te weinig fruit eet. Zelfs niet elke dag een stuk. Als ik ga werken, neem ik makkelijk een stuk fruit mee om op te eten tijdens het snackmoment. Maar thuis neem ik al snel een koek of een gezond alternatief: een yoghurtje. Maar ik zei het laatst tegen het lief: vanaf 1 december ga ik elke dag 2 stukken fruit eten! En 2 mandarijntjes tellen voor 1 stuk. Mijn eerste stuk voor vandaag is nog niet binnen… Straks boterhammetjes smeren om te gaan werken en een stuk fruit mee in de brooddoos zie! Wish me good luck of doe gewoon lekker mee! 🙂

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Joke

4 gedachtes over “challenge

  1. ik wil gerust meedoen maar voor mij is fruit eten geen probleem.
    Ik zou gerust teveel fruit kunnen eten (toch voor ik zwanger was nu is mijn maag precies gekrompen tot maaginhoud van een muis)

    veel succes!!

  2. Als hoogzwangere, eet ik voor mezelf (cravings!) en ook voor baby elke dag twee stukken fruit, dus voor mij is dat geen challenge 🙂 Maar ik bewonder je goede voornemen! Zo in december al voornemens maken, chapeau!

  3. Ik zou eigenlijk moeten meedoen want ik vind dat ook zo’n opgave dat fruit eten. Veel succes, ik ben benieuwd naar jouw tips en trucs om het haalbaar te houden, misschien dat ik het later dan ook eens probeer 😉

Geef een reactie

