In een nieuw jasje

Nu mijn blog 2,5 jaar bestaat en ik er soms ook wel eens aan twijfel of hij wel ok is, vond ik het tijd om er iets aan te doen. Maar hoe pak je dat aan?

Ik ben namelijk niet zo’n computernerd. Gelukkig loopt er hier thuis wel eentje rond waarbij ik steeds ten rade kan gaan. Soit, bloggen gaat niet alleen over het technische aspect natuurlijk.

Vorige week dinsdag, op 11 november, was ik 7 jaar samen met het lief. Eerst en vooral genoten we van quality-time met elkaar onder de noemer van een dagje wellness en lekker uit eten. Anderzijds gaven we elkaar ook cadeautjes. Die we zorgvuldig voor elkaar uitkozen (nee, we kozen ons eigen cadeautje toen we eens samen een dag gingen shoppen). Het lief kreeg parfum, ik 2 boeken ‘Mijn moestuin’ (eigenlijk voor ons samen) en het ‘blogboek’ van Kelly Deriemaker. Uiteraard heeft zij ook een blog: Tales from the crib. Eentje dat best goed georganiseerd is. Om jaloers op te zijn? Ja en nee. 😉

Cover_Blogboek_kelly_deriemaeker-566x850

 

 

 

 

 

Ik startte ooit om mijn versierde taarten en cupcakes in de kijker te zetten, maar ik doe dat nu helemaal niet meer. Wel ben ik nog creatief bezig. En het mama-zijn dat is mijn leukste activiteit voor het moment (en wellicht nog voor lang, laat het ons hopen).

Ik paste mijn ‘about me’ al aan. De lay-out van sommige berichten klopt ook helemaal niet meer, dus ben ik ze één voor één aan het bekijken. Maar niet allemaal tegelijk liefst. Anders word ik zot, helemaal zot zelfs.

Een ander voornemen is een beetje meer te gaan bloggen. Het is eigenlijk best wel leuk. Door het boek kreeg ik al tal van tips en ideetjes. Dus tijd voor een nieuwe lancering.

De naam blijft alvast bestaan, want daar ben ik wel content over.

Tot binnenkort,

Joke

2 gedachtes over “In een nieuw jasje

Geef een reactie

