8 maand

8 maand werd hij al, onze Berre. Al 10 dagen geleden hoor. Maar ik vond geen andere titel 🙂
Dit weekend was hij voor het eerst ziek. Vrijdag 40°C koorts, toch maar naar de dokter. Uiteindelijk ging het snel voorbij en was antibiotica niet nodig. Oef, wij blij! ’t Is geen lastige baby als hij ziek is. Hij at nog flink en sliep veel. Nu is hij er weer bovenop en lacht, brabbelt en speelt hij weer volop.

Ik wil jullie nog zeggen: hou mijn blog in de gaten! Binnenkort mag ik een blogbericht schrijven over een boek dat binnenkort uitkomt. Ik mag mee een tipje van de sluier oplichten en daar hangt ook een give-away aan vast! Nog eens een warme oproep: volg mijn blog via Bloglovin’. Wat extra volgers werkt voor mij ook motiverend om wat meer te gaan neerpennen! Gewoon doen dus 🙂

 

Liefs,

Joke
P1090991 P1100002

Geef een reactie

