Happy 2014!

Eerst en vooral wil ik iedereen een heel gelukkig 2014 wensen! Geniet van alle kleine dingen die op je pad komen en probeer enkel de mooie dingen te koesteren. Een goede gezondheid blijft natuurlijk het allerbelangrijkste, hoe cliché het ook klinkt!

Onszelf wensen we een gezonde baby toe natuurlijk 🙂 Het is nu toch wel aftellen geblazen. De buik lijkt alleen maar te groeien en groeien en groeien… Bewegen wordt steeds moeilijker. Tegelijkertijd is het allemaal best spannend, een eerste kindje. Nu rijzen er vragen zoals: Hoe voelt dat, die weeën? Hoe gaat die bevalling verlopen? Zullen we het wel kunnen met zo’n kleintje?
Maar we hebben lieve ouders, 2 toffe tantes en nonkels die zeker en vast een goed vangnet zullen zijn voor ons. Jullie horen het zeker en vast als het zo ver is. Maar eerst ga ik nog een beetje genieten van die bewegingen in de buik, want dat is toch iets unieks.

Ondertussen vernam ik ook dat mijn pakje bij mijn Secret Santa is aangekomen. Benieuwd wat ik haar schonk? Neem dan even een kijkje op haar blog. Enkele kleine toevalligheden: in haar blognaam zit ook ‘Alice’ en ze is ook zwanger…
Wij kregen voor het nieuwe jaar uiteraard ook leuke pakjes: een mooie bestekkoffer, een nieuwe strijkplank, cadeaubons, de grote speldoos van Carcassonne met uitbreidingen, parfum en voor mezelf kocht ik een nieuwe pyjama (voor in het ziekenhuis). En ons mooiste cadeau komt natuurlijk binnenkort 🙂

Veel liefs,
Joke

Geef een reactie

