pakje aangekomen!

Joehoe, deze middag bracht de postbode mijn Secret Santa pakje! Normaal wou ik wachten tot Kerst zelf, maar mijn nieuwsgierigheid was véél te groot.
Bij deze heb ik het dus maar open gemaakt… Vroeg mijn Secret Santa in haar brief of ik niet teleurgesteld was dat het niks zelfgemaakts was. Natuurlijk niet! Ben heel erg blij met mijn pakje.
Nieuwsgierig?

P1080805

 

 

 

 

Washi-tape: mijn collectie wordt nog groter 🙂

Cupcake-papiertjes
Very vintage knopen (uit de doos van overgrootmoeder – I love it)
een stempel
een magneet om het menu van de dag op te noteren
veggie-kookboekje, nu ben ik wel een vlees-eter, maar we koken toch af en toe vegetarisch. Laatste tijd wat minder, eerlijk toegegeven. Maar normaal probeer ik het toch wat vaker uit. Nu heb ik wat nieuwe receptjes om mee aan de slag te gaan hé!
to-shop-lijstje: ze vond dit er niet zo goed bij passen, maar wil nu net lukken dat ik dat effectief gebruik en mijn vorige nog maar een paar blaadjes heeft. Dus ik ben er superblij mee.
En tenslotte ook nog een kerstkaartje en zo een Amerikaanse kerstsnoep (weet ik veel hoe zo’n ding heet… :-))

Mijn Secret Santa heeft ook een blog. Klik hier om even een kijkje te nemen. Ik deed het alvast even snel! En zal nog wel eens wat verder lezen in de toekomst 🙂

Ik deed vandaag het pakje voor mijn Secret Santa op de post. Ik vrees dat het na Kerstmis zal aankomen (maar ik had tijd tot de 27ste hé). Ik deed er mijn best voor en hoop dat ze er blij mee zal zijn… Spannend dus!

Voor allen een gezellige, knusse en warme Kerst gewenst!

Liefs,
Joke

2 gedachtes over “pakje aangekomen!

  1. Ben blij dat je er blij mee bent 🙂 Ik ben in ieder geval blij dat ik weer een leuke nieuwe blog leer kennen. Nu kan ik eindelijk op volg klikken zonder mezelf te verklappen. Hopelijk zie ik creaprojectjes opduiken met deze spulletjes!

    • Creaprojectjes of eens een vegetarisch receptje (moet ik vaker eens opzoeken en posten dus) komen zeker en vast nog aan bod. Maar nu toch eerst toeleven naar de baby. Nog 3 weken dus het aftellen begint stilaan.

Geef een reactie

