Gewonnen!

Ik deed laatst mee aan een give-away op de blog van Tie-ne. Je kon ‘Het leuke mamaboek’ van Lobke Gielkens winnen. En ik won toch wel niet zeker. Nooit gedacht, want ik win eigenlijk nooit iets leuks 🙂 Maar nu dus wel. En het is dan nog praktisch voor mij met een kindje op komst.

Het boek heeft 4 hoofdstukken: Mama to be, DIY-mama, Online mama & Mama on the move. Het is vooral een praktisch boek met veel interessante tips, blogs en websites. In het eerste hoofdstuk tips bij de zwangerschap, borstvoeding & bevalling. Het DIY-hoofdstuk bevat leuke naaisels, maar ook hoe je de kinderkamer kan inrichten of hoe je een eerste verjaardagstaart maakt. De koesterdoos is trouwens iets wat ik zeker en vast zelf ga maken! Een doos waarin je de zwangerschapstest, de echo’s, het geboortekaartje, foto’s,… in kan bewaren. Hoofdstuk 3 dan, voor de moderne mama’s :-). Alles over webshops, bloggen, app’s voor je smartphone. Ja, ik leerde er al enkele nieuwe kennen. Onder andere ‘Clear’: een to-do-lijstjes-app. Gedaan met die papiertjes kwijtspelen. Ja, ik maak dan een lijstje en vind het papiertje niet meer. En het laatste hoofdstuk gaat over managen van je gezin, werken, tijd voor jezelf, je partner en je vrienden.
Een heel tof en vooral bruikbaar boek dus.
Bij deze wil ik ook nog even vermelden dat Lobke ook een leuke blog heeft. Ga hier gauw een kijkje nemen.

Het leuke mamaboek
Het leuke mamaboek
gesigneerd én met een leuk kaartje erbij! :-)
gesigneerd én met een leuk kaartje erbij! 🙂
voor de nieuwsgierigen: mijn buik op 32 weken
voor de nieuwsgierigen: mijn buik op 32 weken

Waar ik me nu nog wat mee bezig hou?

– Het helemaal afwerken van de doopsuiker. Ik ben er bijna…
– Ervoor zorgen dat we de kerst- en nieuwjaarscadeau’s in huis halen.
– Ervoor zorgen dat mijn Secret Santa een heel leuk pakje zal krijgen. Want ik zou ik niet zijn als ik er niks persoonlijks van zou kunnen maken.
– Werken aan mijn taak voor het postgraduaat Autismespectrumstoornissen.
– Af en toe wat rusten en chillen.

Ik weet dus nog genoeg wat doen.
En morgen starten we hier met onze adventskalender. Dus er volgt nog een postje daarover. Want ik maakte de kalender helemaal zelf voor mijn lief!

Groetjes,
Joke

Geef een reactie

