tips welkom…

Eind september ga ik met mijn lief voor 3 dagen naar Amsterdam! Joehoe!
Het eerste plan was Andalusië of Italië, maar we bedachten dat we na het bouwen van ons huis toch minder budget hebben dan we hoopten 🙂

Nu, Amsterdam lijkt ons ook heel erg leuk. Al eens rondgekeken en je kan er zoveel doen: het Rijksmuseum is vernieuwd, bootje varen, het Anne Frank-museum,…

Maar misschien hebben jullie nog tips van wat we echt moeten doen?

Tips voor leuke, knusse en gezellige winkeltjes of eetadresjes zijn ook zeer welkom! Romantisch mag, want het is de laatste keer dat we echt ‘weg’ zijn met ons tweetjes voor ons kleine spruit er is.

Ondertussen zit ik niet stil hoor. Ik ben ondertussen 5 maand zwanger. Ben al druk in de weer voor de geboortelijst en ook met de voorbereidingen van de doopsuiker en geboortekaartje. Iets zelfgemaakt is altijd veel leuker hé.

Het schooljaar startte weer, jammer genoeg niet voor mij. Dat was best wel even lastig… Maar de naailessen zijn ook weer begonnen. Ik maak mijn eigen zwangerschapswintermantel. En vanaf 1 oktober start er hier in de buurt een nieuw naaigroepje waar ik ook mijn neus eens ga opsteken. Later meer daarover dus…

 

Lieve groetjes,

Joke

Geef een reactie

