Ik leef nog…

Oei oei, al 2 maand niks geschreven. En deze keer heb ik daar wel een goeie reden voor đŸ™‚

Ten eerste zijn wij verhuisd. We wonen nu in ons eigen huis. Nu al 2 weken. Man man, wat heb ik toch veel meer gerief dan ik dacht. We hebben nog niet echt veel meubels en daarom staat er nog veel in dozen. Dat is dus Ă©Ă©n van de eerste dingen die nu moeten gebeuren. Op zoek gaan naar leuke meubels.

Dit is onze nieuwe stek. Er is nog wel wat werk aan de winkel, maar het is hier heerlijk. Veel ramen, veel licht. We komen van een huis met weinig licht en dit is echt een verademing.

P1080557

 

 

 

 

 

En dan nog een tweede reden waarom het hier veel te stil was. Ik ben zwanger! Nu 12 weken ver. Direct moeten stoppen met werken. Aan de ene kant jammer dat ik mijn schooljaar niet kon afmaken, maar aan de andere kant ben ik 3 maand goed ziek geweest. Misselijk, de hele dag door. En overgeven. Vreselijk. Maar het lijkt over te zijn. Al een 4-tal dagen zit ik goed in mijn vel. Hopelijk blijft het zo.

Gisteren gingen we bij de gynaecoloog voor onze 2de echo, de nekplooimeting. Alles ziet er goed uit met onze kleine pruts. Momenteel heet hij: DesirĂ©. We willen het geslacht niet weten en het is gemakkelijker om er een ‘hij’ van te maken. DesirĂ©… Ik ging het kindje in de buik niet zo’n domme naam geven. Ik vond dat stom. En kijk… we doen het toch. Hoe dat komt? Wel, Kristof zei tegen mijn ouders: ‘Als het ne rosten is, zullen we hem DesirĂ© noemen.’ Vandaar zijn mijn ouders hem zo beginnen noemen en doen wij het ook. Hij heeft wel al een eigen liedje ook daardoor. ‘Desire’ van Editors doet ons altijd even denken aan de baby.

Bij deze de echo van 8 juli 2013. Links het hoofdje dat naar ons kijkt. Waar je ook de hersenhelften in het donker ziet en daarnaast in het licht het kraakbeen van de schedel die zich vormt. De oogkassen, neusholte en mondje zijn ook al te zien. Rechts de romp. En onderaan een armpje dat eens zwaait. Het doet toch wat met een mens, die echo’s.

Desiré_8_7_2013

 

 

 

 

Bij deze heb ik weer wat extra om over te schrijven. En die give-away, ze loopt nog wat vertraging op… đŸ™‚

Liefs,

Joke

Een gedachte over “Ik leef nog…

  1. Gefeliciteerd met de zwangerschap… en inderdaad ik vond het al rustig de laatste tijd, maar de duiding werkt verhelderend !! Hou je goed !

Geef een reactie

