ringen

Om al een beetje naar de poll te kijken, plaats ik een berichtje over DIY. Maar vul zeker en vast de poll in als je het nog niet deed! Voor mij leuk om weten wat jullie graag lezen 🙂
Ik maakte in de kerstvakantie zelf malletjes voor het maken van roosjes. Die mallen maakte ik met siliconen van Sillicreations. Vrij goed gelukt, want ik maakte er al een paar ringen mee. De ringen zelf zijn gemaakt met fimo. Het bestaat in superveel kleurtjes en kan je gewoon afbakken in de oven thuis. Als ze dan zijn afgekoeld kun je ze met secondenlijm of een alleslijm (bv Pattex) vastkleven op een ring.

P1080072 P1080074

 

 

 

 

Daarnaast maakte ik ook nog 3 ringen à la “Rok & Rol” met eurocentjes. De eurocentjes een laagje lak geven met -jawel- nagellak. Laten drogen. Vastlijmen. En hupsakee… Hoe simpel kan het zijn?
De gele met blauw gaat super passen bij mijn rokje dat normaal gezien donderdag moet af zijn in de naailes. Jaja, een foto’tje volgt! 🙂

P1080079

 

 

 

 

 

 

 

 

Creatieve groet,
Joke

 

2 gedachtes over “ringen

Geef een reactie

