Goed voornemen!?

Oei oei, al van 8 januari geleden dat ik weer wat schreef.
Druk druk, jaja, maar ik mag me er ook niet te gemakkelijk van af maken hé.

Ik geef toe, soms vind ik het jammer dat er weinig reactie komt op mijn berichtjes. Dan twijfel ik aan mezelf: word ik wel gelezen? Alhoewel, dat doet er eigenlijk niet toe. Ik schrijf zelf ook te weinig reacties op andere leuke blogs.
Mijn goede voornemens voor het komende (blog)jaar:

– als ik me voorneem iets te bloggen, het ook doen! Zit hier al met een paar foto’s in het archief…
– zelf wat meer reageren op blogs waar ik regelmatig ga kijken
– een give-away geven in april, want dan bestaat mijn blog al een jaar (hmmm… zal maar al eens beginnen denken…)

Denk dat 3 voornemens al voldoende is hé?

En dan nog 1 vraagje voor jullie…
Ik vraag me af wat jullie graag willen zien op deze blog?
Vul dus even deze poll in alsjeblieft. 🙂

Lieve groet,
Joke

 

5 gedachtes over “Goed voornemen!?

  1. Lieve Joke,

    Niet twijfelen!!!
    Blijven doen!!!
    ’t is echt super leuk jou blog te lezen…
    En nu en dan eens iets mee te pikken!
    Dikke Knuffel!
    Sarah

    • Hmmmm… ja, daar wacht ik zelf ook nog op 🙂
      Overlaatst een superleuk boekje gezien met gehaakte aapjes (ik ben verzot op aapjes). Er was er zelfs eentje bij met een supermancape!
      Maar zal eerst beginnen bij het begin. Eigenlijk supergoed dat je me eraan herinnert en merci voor de link!
      Groetjes,
      Joke

Geef een reactie

