Ho ho ho…

Héhé even tijd om te schrijven… eindelijk! Met een kopje thee en koekje in een mandje ben ik helemaal klaar om nog eens iets te kribbelen. En dat mandje voor het koekje kreeg ik van mijn Secret Santa. Vorige week woensdag kwam het al toe, maar ik had door de drukte nog geen tijd gehad om op een originele manier te bedanken. Gisteren kreeg ik een mailtje van Tess -het wonderlijke brein achter deze actie 🙂 – om me te vragen of ik het pakje al kreeg. Ja en ik ben er ook heel erg blij mee! Alleen jammer dat An die voor mij een persoonlijk pakje zocht hier zo ongerust over was. Ik zat er gisterenavond echt mee in. Ocharme, ze had zich van alle doemscenario’s in het hoofd gehaald. Mijn vriend vroeg of dit typisch was voor bloggers… Sja, ik zou zelf ook ongerust zijn. Dus An, nogmaals mijn excuses dat ik je zo laat iets liet weten!!!

En nu is iedereen natuurlijk heel erg nieuwsgierig wat ik kreeg 🙂
P1080005

 

 

 

 

HANS mijn beste vriend voor het bakken van de koekjes 🙂 Om de koekjes mee op de bakplaat te leggen, om overtollig deeg weg te schrapen,…

2 mandjes voor koekjes (of chocolade ;-))
en een heel mooie broche met roosje.
Bij deze ook eens even tijd maken om An haar blog te vermelden: scheppingsverhaal.skyblogs.be

Na een drukke periode: rapporten op school, trouwfeest, mijn lumineuze idee om voor iedereen kerstkoekjes te maken, mijn autoruit kapot,… is het vakantie!
Kerstavond was ook best druk. De dag zelf boodschappen doen en koken bij de schoonouders thuis, want mijn schoonmama heeft een plaaster rond haar voet. Ik heb niks laten aanbranden, dus da’s al goed hé. Het heeft toch gesmaakt. Alhoewel ik weer niet veel gegeten heb. Beetje last van mijn maag. Sleept al van vorige maand aan, dus zal toch maar eens een dokter opzoeken.

Voor de pakjes moesten we een briefje trekken. Ik kreeg spulletjes van mijn schoonmoeder.

P1070992 P1070994

 

 

 

 

 

Een kerstengel en 3 kerstballen met foto’s van mijn liefje en ik. Deze vond ik de mooiste!

Nu wacht ik ook op een seintje van de persoon voor wie ik een pakje maakte… Ik stuurde het maandagochtend op met de post. Ik stond al om 5 voor 9 aan het postkantoor zodat het zeker die dag nog verstuurd zou worden. Ik hoop dus dat het voor 28 december en volledig heel toekomt. Want er zaten wel enkele breekbare dingen in…
En ik kan op zoek naar een origineel en leuk kado voor mijn nieuwjaarsvriend (met de vrienden spelen we ook Secret Santa…).

Rust nog goed uit van het kerstfeest, zodat jullie er met nieuwjaar allemaal weer tegenaan kunnen gaan! 🙂

Groetjes,

Joke

4 gedachtes over “Ho ho ho…

  1. Hallo Joke,
    Deze morgen is je wondermooie pak geleverd door de postbode … ik ben er ontzettend blij mee … het pak openmaken zorgde voor *bling bling* in mijn ogen … dankjewel Secret Santa !
    Ik ben blij dat ik je via deze weg heb leren kennen en ga je koekjes en andere lekkere avonturen volgen !
    Maak er een super 2013 van !
    Saskia van ZaZoZip/

    • Hoi Saskia,
      Ik ben zéér blij dat alles heel is aangekomen 🙂
      En ik ga jou ook volgen, want ben aan mijn 2de jaar naailes begonnen. Het eerste jaar volgde ik al eens 6 jaar geleden. Maar ik moet toch nog een beetje het inzicht verwerven. Dus ik zal bij jou ook wel één en ander opsteken.
      Leuk hé, dat je zo mensen leert kennen?!

      Groetjes,
      Joke

    • Jaja het is gearriveerd en de mandjes werden reeds in gebruik genomen! 🙂
      Koekjes bakken zal ik één dezer wel doen, dus Hans zal zijn kunnen ook mogen ‘bewijzen’.

      Het beste voor 2013!
      Liefs,
      Joke

Geef een reactie

