stofjes shoppen

Deze namiddag eventjes binnen gesprongen bij Petit Bazaar. Niet veel volk, dus heel fijn om er rond te lopen. Weer veel te veel mooie dingen gezien. Het is een beurs met allemaal webwinkels. Veel kinderkleertjes en speelgoed. Dat laatste vind ik ook nog wel fijn. Ideetjes opdoen voor in de klas. Kinderkleertjes zijn nog niet aan mij besteed. Maar er zijn ook héél veel andere webwinkels: stofjes, keukenspulletjes, juwelen, ook kledij voor volwassenen, kaartjes, papierdingetjes, …

Alle webshops kan je terugvinden op de website van Petit Bazaar. Deze editie is alweer gedaan, maar er volgen er zeker en vast nog.
Benieuwd naar mijn aanwinsten? Er volgen hier wat foto’s, behalve van 1 aankoopitem, omdat dat er een babycadeautje bijzit. 🙂

De stofjes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Toch mijn favoriet: voor een rokske!

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaartjes van bij Papiermier!

 

 

 

 

 

 

 

 

Masking tape in goud en zilver. Ideaal voor de feestdagen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Zo, we kunnen weer verder. Ondertussen wacht ik ook al een klein beetje ongeduldig op mijn ‘Secret Santa’. Wie zou het zijn en welke leuke persoonlijke dingen kan ik maken? Ook voor andere mensen ben ik al op zoek naar gepaste cadeau’s. Dat is toch het allerleukste van de eindejaarsperiode? Het zoeken naar een origineel cadeau…

Lieve groet,
Joke

2 gedachtes over “stofjes shoppen

  1. oh je bent naar petit bazaar geweest. als het nog eens is en je gaat, moet je het maar eens laten weten, want kwas graag eens geweest, maar wist niemand die ook ging en had geen zin om alleen te gaan. wel hele mooie stofjes dat je gekocht hebt! en wat bedoel je met ‘secret santa’?

    • Och, wist niet dat jij dat kende! Jammer, anders konden we inderdaad samen geweest zijn! Alhoewel ik het ook een beetje op het laatste moment besliste hoor. Secret Santa heb ik me voor ingeschreven. Zijn allemaal bloggers die zich kunnen inschrijven en dan moeten we een kadootje maken of eventueel kopen ter waarde van 10 euro voor een andere blogger of blogster. Je moet vooraf ook een moodbord doorgeven of je Pinterest pagina (bij mij: http://www.pinterest.com/jokelamaire). Dus ben benieuwd wie ik heb, zodat ik kan beginnen zoeken naar een leuk en origineel kado.
      Tof dat jij mijn stofjes ook leuk vindt. Misschien maak ik ook wel een cadeau voor jou hé 🙂 (heb nog uiltjesstof liggen ook…)
      X

Geef een reactie

