Potlood en papier

Het liefst schrijf ik met potlood. Het gevoel om met potlood te schrijven… Het glijdt beter over je papier.
Tekenen, dat deed ik vroeger veel vaker. Ik ging als kind zelfs naar de tekenacademie. Dat doe ik liever dan schilderen enzo, gewoon tekenen met grafietpotlood.

Deze week, op een avond in de zetel; geen zin om tv te kijken, nam ik potlood en papier. Kristof, mijn vriend, wist niet dat ik nog zo goed kon tekenen. Gek hé, dat we elkaar -bijna- 5 jaar kennen (jaja, volgende week zondag is het zover: 5 jaar samen!) en dat hij dat niet echt wist.

Het zijn schetsen voor kaartjes. Misschien moet ik ze toch eens wat beter uitwerken en er wat mee doen. Ik bekijk het zeker en vast eens! Wat denken jullie?

Dit weekje vakantie heeft mij echt deugd gedaan! Ben echt creatief bezig kunnen zijn en heb mij voorgenomen meer tijd voor mezelf vrij te maken. Dingen creëren, het maakt gewoon gelukkig :-).

Mijn schetsen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Creatieve groet,

Joke

Geef een reactie

