stempelgekte

Wie stempelde er als kind niet graag? Ik vind het nog altijd fijn… In mijn opleiding lager onderwijs moest ik ooit eens een ex-libris maken met een eigen portret. Techniek: lino. En jawel, ik heb de afdruk nog liggen.

Toen ik deze vakantie wat aan het rondsurfen was naar leuke ideetjes om zelf te maken, kwam ik op stempels maken terecht. DIY – do it yourself – in het ‘vakjargon’ ;o)
De linogutsen werden weer vanonder het stof – eigenlijk van helemaal onderaan mijn knutselkoffer- gehaald. Ondertussen heb ik de microbe van het stempelmaken helemaal te pakken. Hier alvast mijn eerste ontwerpjes… Een ‘how to’ is voor later. Eerst wou ik zelf een beetje uittesten alvorens jullie te tonen hoe ik te werk ga.

Een eigenste ‘Alice & Gabriëlle’-stempel!
Eentje met mijn eigen naam om etiketjes te maken.
cupcake
knopen
kodak
uil
kadootje voor mijn zusje! 🙂

Dit zijn mijn eerste pogingen. En met als surprise een uiltje voor mijn zus voor in haar uilenklas volgend schooljaar 🙂

 

Groetjes,
Joke

3 gedachtes over “stempelgekte

Geef een reactie

