melkbroodje

Eerlijk gezegd, het is mijn tweede brood. Vorige keer met een volledige mix – enkel water toevoegen – een brood proberen maken, maar het was niet helemaal gelukt…

Gisteren met bloem van Soubry voor koekebrood of melkbrood een broodje gemaakt. Nu moest ik dus wel gist, zout, boter en water toevoegen. Het receptje ervan staat op de verpakking. Volgende keer ga ik toch wat rozijntjes toevoegen ook, hmmm…

Deze keer is het wel gelukt. Wel een pak zwaarder dan bij de bakker, maar van smaak best lekker. Zeker met een laagske Nutella. Niet goed voor de lijn, maar wel ‘yummie in my tummy’!

 

En om een antwoord te geven op de vraag van mijn zus. Bij de tweede foto heb ik mijn Wacom Bamboo even getest. Het is een tablet om op te tekenen met een speciale pen. Ideaal voor het bewerken van foto’s, tekeningen te maken, schrijven,… Ben voornamelijk nog aan het uittesten, maar ’t is wel heel leuk.

 

Groetjes,
Joke

 

 

 

 

Geef een reactie

