cherry jewels

Aangezien ik vakantie heb, heb ik ook een beetje extra tijd om te ‘prutsen’ 😉

Daarom maakte ik voor Karolien ook nog juweeltjes met kersjes. Eerst leuke prentjes zoeken en dan aan de slag. Ik leerde deze epoxy-juweeltjes maken bij Soie Belle.

Hieronder mijn foto’s van wat ik zoal maakte:

Halsketting.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

oorbellen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

oorbellen detail

 

 

 

 

 

 

 

 

 

haarspeldjes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ring

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het is eens iets anders dan eten, maar ook heel leuk om te doen. Zolang ik mijn creativiteit maar kwijt kan.

 

Liefs,

Joke

Een gedachte over “cherry jewels

  1. Wauw zeg, knap! Die zien er leuk uit 🙂 En die koekjes ook trouwens!!

    Zeg, heb je toevallig ook geen interesse in mijn creatieve Facebook-groep? Het gaat voornamelijk over dingen die je voor of met kinderen kan maken… Je vindt er heel wat leuke ideetjes terug & misschien kan jij er daar ook wat posten? Je ziet maar! De groep is hier te vinden: http://www.facebook.com/groups/346153238787700/

Geef een reactie

