Vullen van een biscuit.

In de volgende fotoreeks toon ik even hoe je een taart kan vullen. Ik vulde de taart met banketbakkersroom, maar je hebt natuurlijk honderden verschillende vullingen.

De biscuit werd doorgesneden met een taartzaag en ik merkte de zijkant even met witte choco. Dit om de helften later terug goed op elkaar te leggen.

 

 

 

 

 

 

 

 

De twee helften van elkaar gezien.

 

Eerst een randje witte choco, want de taart wordt gevuld met banketbakkersroom. Als de banketbakkersroom in aanraking komt met de suikerpasta kan deze suikerpasta gaan smelten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De banketbakkersroom. Ik gebruikte een recept uit ‘Ons Kookboek’, maar ik heb al een beter recept gehad vind ik zelf.
Ik voeg nog chocolade toe voor een extra touch.
De helften worden weer op elkaar gelegd en de biscuit wordt afgesmeerd met witte choco.
2 gedachtes over “Vullen van een biscuit.

  1. Slim! Zo’n aparte fotoreeks zou ik ook eens op mijn blog moeten plaatsen, deze basistechnieken zijn het belangrijkste he. Ga ik mij eens mee bezig houden! Zie, inspiratie! šŸ˜‰

Geef een reactie

